СПРАВИХА ЛИ СЕ УПРАВЛЯВАЩИТЕ СЪС ЗИМНИТЕ ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА?


 
 
izborii2011-baner.jpg
Advertisement
Начало arrow За тялото arrow ПРИЕМЪТ НА МУЛТИВИТАМИНИ МОЖЕ ДА ПОВИШИ РИСКА ОТ РАК НА ГЪРДАТА

ПРИЕМЪТ НА МУЛТИВИТАМИНИ МОЖЕ ДА ПОВИШИ РИСКА ОТ РАК НА ГЪРДАТА

Автор : Общество.нет   
09 April 2010

Image

Жените, които приемат всеки ден витамини на таблетки са изложени на по-голям риск от рак на гърдата в сравнение с тези, които не приемат витамини, според шведско изследване.

Учените от Каролинския институт изследвали 35 000 шведки, а резултатите били публикувани в Американскот научно списание  за клинично хранене.

Нито една от жените не е имала рак в края на 90-те години. През следващите 10 години до днес, 974 заболели от рак на гърдата.

Когато учените прегледали резултатите на заболелите открили, че тези, които са взима ли мултивитамини са мнозинство. При тези, които са взимали по 7 хапчета седмично, рискът от появя на рак на гърдата нарастнал с 19 % в сравнение с тези, които не са взимали никакви витамини. 


ПОСЛЕДНИ  СТАТИИ:

ФРУКТОЗАТА Е ТИХ УБИЕЦ

ГЛЕДАНЕТО НА ТЕЛЕВИЗИЯ ПОВИШАВА РИСКA ОТ ПРЕЖДЕВРЕМЕННА СМЪРТ

СЪНЯТ МОЖЕ ДА НАПРАВИ КРАСИВИ ЛИЦЕТО, ТЯЛОТО И КОСАТА НИ

ИТАЛИЯ ЗАБРАНЯВА СИЛИКОНОВИТЕ ГЪРДИ ЗА МАЛОЛЕТНИ

ИЗСЛЕДВАНЕ: ЖИВОТЪТ БЛИЗО ДО МАГИСТРАЛА ИЛИ ГЛАВЕН ПЪТ ВОДИ ДО СТЕСНЯВАНЕ НА АРТЕРИИТЕ

ДА ИЗВАЕМ ФИГУРАТА СИ С ЛЕК СПОРТ

САМОЛEЧЕНИЕТО ИЛИ КАК ДА СЕ ЛЕКУВАМЕ САМИ У ДОМА

ВЯРАТА МОЖЕ ДА ПОМОГНЕ НА ПАЦИЕНТИ С АЛЦХАЙМЕР

КАК ЦВЕТОВЕТЕ ВЛИЯЯТ НА ЗДРАВЕТО

НЕЩАСТНИТЕ ХОРА ГЛЕДАТ ТЕЛЕВИЗИЯ, ЩАСТЛИВИТЕ ПРАВЯТ СЕКС

НА КАКЪВ ЕЗИК ПЛАЧАТ БЕБЕТАТА

МОБИЛНИТЕ ТЕЛЕФОНИ НЕ ПРИЧИНЯВАТ РАК СПОРЕД НОВО ИЗСЛЕДВАНЕ

ПОСТТРАВМАЧНИЯТ СТРЕС

ПАРЕНЕТО „ПОД ЛЪЖИЧКАТА”

ЗАЩО СА ВРЕДНИ ДЮНЕРИТЕ?

Коментара (0)add
Напиши коментар
quote
bold
italicize
underline
strike
url
image
quote
quote
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley

busy
 
< Предишна   Следваща >
Общество.нет Всички права запазени ©
При цитирането на авторски материали от Общество.нет, позоваването на сайта е задължително.